Zakład Gospodarki Komunalnej w Świętej Katarzynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej zgksiechnice.pl.
DATY PUBLIKACJI I AKTUALIZACJI
Data publikacji strony internetowej: 2020-01-08. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-01-08.
STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ
STRONA INTERNETOWA ZGKSIECHNICE.PL SPEŁNIA WYMAGANIA W 88,35%.
Jest zatem częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Występujące niezgodności:
DATA SPORZĄDZENIA DEKLARACJI I METODA OCENY DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-08-19. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny w ramach weryfikacji przeprowadzając samoocenę dostępności dla osób niepełnosprawnych w oparciu o dostępne narzędzia do oceny strony: Test – European Internet Inclusion Initiative, (pod adresem internetowym: http://checkers.eiii.eu/ ), narzędziem ARC Toolkit oraz samooceny.
Data ostatniego przeglądu i aktualizacji deklaracji: .
INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt pod adresem poczty elektronicznej sekretariat@zgksiechnice.pl lub telefonicznie dzwoniąc na numer telefonu 71/311 39 33. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA
Zakład Gospodarki Komunalnej w Świętej Katarzynie znajduje się w Świętej Katarzynie, przy ul. Żernickiej 17. Dwa wejścia do budynku od gruntu. Na parterze znajduję się Biuro Obsługi Klienta (wejście B). Pozostałe biura znajdują się na 2 piętrze, na które dostać się można za pomocą schodów lub windy. Na 2 piętrze zlokalizowane są następujące działy:
Dopuszcza się wstęp z psem asystującym. W przypadku braku możliwości poruszania się, wszelkie sprawy można załatwić na parterze budynku po przywołaniu danego pracownika przez pracownika Biura Obsługi Klienta.